okey Hai semorang .
Cerill agak tade mood sangad nak update belog sebab tatahu kenapa ,
I cant upload any photo here . Arrghhh SHIT !*
Banyak sangad yang Ceril nak cerita tahu ?
But , tape lahh . Ceril dahulukan yang penting ni dulu .
Yeahh , I know Mothers Day dah lepas .
Tapi disebabkan belogg ni takboleh nak upload any photo , Ia terkandas .
tapi sekarang Cerill tetap nak buwadd entry for my one and only mother in the world , Ibu !
Puan Sharifah Norlia Syed Nong ,
Thank you so much for everything
And i mean everythingg
I will remember everything that you've done for me
And i hope i will be given the opportunity to repay you
An opportunity to make you proud ,
to make you happy ,
Yeahh . Ibu , you are so special to me .
Yang selalu bagi semangadd untuk Una , bagi kekuatan ,
bagi peluang dekat Una untuk tunjukkan setiap kebolehan Una ,
I love you Ibu ,
Eventhough im always ego in showing my love towards you , it doesnt mean that i dun love you .
Yeahh biasalah bu , Im still young .
Muda mudi memang ego tinggi **like you said ,hehe
I want to apologize ;'(
Una Tahu Una banyak buwad salah dengan ibu .
But Now Ive tried to be a good daughter for you .
Sometymes i wont to be that way bu , Tapi tu lahh . Ego . **emosional sikit
Ibu ,
Now Una dah tak macam dulu kan ?
Mybe im getting old or Una dah matured kott ;D
hahah Ibu , Una sayangkan ibu .
No words can describe how amazing you are .
I always hope that I can give a thousand smile to you .
Last word , Selamat Hari Ibu .
No one can replace you in my heart mummy ;)